Amazon Web Services: AWS
flow-image

Kişiselleştirme ile işin büyümesini sağlama

Bu kaynak Amazon Web Services: AWS tarafından yayımlanmıştır

Çevrimiçi ortamda bir müşteriye yönelik içeriği kişiselleştirmek, kalabalıktan sıyrılmanın anahtarıdır. Yine de markalar, bu sorunsuz ve ilgili deneyimleri sunmalarını engelleyen zorluklarla karşı karşıya kalır. Bunun sonucunda iletişimde kopukluk meydana gelir ve müşteri ihtiyaçları kapsamlı bir şekilde tanımlanamaz.

Makine öğrenimi, daha ilgili müşteri önerileri sunmanıza ve sonuç olarak marka sadakatini artırmanıza yardımcı olabilir. Aşağıdaki konularda bilgi edinmek için Kişiselleştirme ile İşin Büyümesini Sağlama bölümünü okuyun:

Makine öğreniminin, etkileşimi ve dönüşümü artırmak için klasik kişiselleştirme çabalarındaki zorlukların üstesinden nasıl gelebileceği

Medya ve Eğlence (M&E) ve Perakende gibi sektörlerin, makine öğrenimi sayesinde kişiselleştirmeden nasıl faydalandığı

Bir şirketin, video tüketimini %20 artırmak için makine öğrenimi ile kişiselleştirmeyi nasıl kullandığı

Şimdi İndir

box-icon-download

*gerekli alanlar

Lütfen koşulları kabul edin

Bu kaynağı talep ederek kullanım koşullarımızı kabul etmiş olursunuz. Tüm veriler Gizlilik Bildirimimiz tarafından korunur. Sorularınız varsa lütfen dataprotection@headleymedia.com adresine e-posta gönderin.

İlgili kategoriler Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)